• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzenden & retourneren

Retourneren:
Retour uit een preorder: Je kunt je retouren aanmelden via Mijn berichten.
Retour uit een online geplaatste (re)order: Je kunt je retouren aanmelden via Mijn bestellingen

Omruiling:
Bij een omruiling hebben wij voor het aanmelden van de retour artikelen de volgende gegevens nodig:

  • Artikelnaam
  • Kleur
  • Aantal stuks per maat

Na verwerking van deze gegevens laten we weten om welk retourbedrag het gaat wat opnieuw kan worden ingevuld. Dit is het retourbedrag +20%.

Als er al een idee is voor een nieuwe order kan deze alvast worden ingevoerd. Zodra de omruiling compleet is ontvang je van ons per mail een bevestiging met het retournummer, retourlabel en het retouradres.

Klacht:
Voor het aanmelden van een klacht ontvangen wij graag een mail ([email protected]) met de volgende gegevens.

  • Artikelnaam
  • Kleur
  • Maat
  • Omschrijving van de klacht
  • Foto van de klacht

Bij losse stuks beoordelen wij de klacht op basis van de foto en geven we vrijwel direct antwoord.

Als het gaat om een serie/maatboog, bijvoorbeeld bij een vraag over de pasvorm, zullen wij op basis van de foto het artikel altijd na laten kijken door onze productieafdeling om te beoordelen of het om een terechte klacht gaat. De terugkoppeling hiervan volgt binnen 1 week.

Indien de items akkoord zijn voor retour ontvang je van ons per mail een bevestiging met het retournummer, retourlabel en het retour adres. 

Aanlevering retour/omruiling

  • Zorg dat alle artikelen zich in nieuwstaat bevinden.
  • Haal alle prijsstickers/winkelstickers netjes van de hangtag af. Wanneer de hangtag beschadigd is, (jullie stickers of geschreven prijzen bevat) wordt er EUR 1,- per hangtag in kosten gebracht. 
  • De artikelen netjes opvouwen en met zorg verpakken.
  • Sorteer de items bij elkaar, de maatboog hoeft niet op volgorde.
  • Gebruik een passend formaat doos in goede staat en plak deze met zorg dicht. 

Retouren kunnen worden verzonden via het postkantoor, retourneren is op kosten van de verzender. Klachten worden indien mogelijk omgeruild voor een nieuw item, dit versturen wij dan uiteraard op onze kosten. De verantwoordelijkheid voor de zending ligt bij de verzender. Wij adviseren om de tracking gegevens altijd goed te bewaren per retournummer.

Zodra de artikelen zijn ontvangen op onze postbus worden deze automatisch gecrediteerd. Bij een omruiling kunnen de nieuwe factuur en de creditnota met elkaar worden verrekend.

Bezorgen:
DHL verzorgt de levering van onze pakketten. Als je je bestelling bij Milla-Amsterdam.com plaatst, heb je deze binnen 3 werkdagen in huis. Pakketjes worden van maandag tot en met vrijdag verstuurd. Plaats je een bestelling in het weekend, dan kan het iets langer duren voordat je je pakket in huis hebt. Normaal bedragen de verzendkosten van een reorder € 6,95 voor binnenlandse verzendingen. Bestellingen boven de EUR 100 betaal je geen verzendkosten over. 

Internationale verzending:
Milla.Amsterdam levert ook in België & Duitsland. De bezorgtijd is hierbij rond de 5 werkdagen. De verzendkosten van een reorder voor een buitenlandse verzending bedraagt € 9,95.

Track & Trace:
Van Milla.Amsterdam ontvang je, na het versturen van je bestelling, een track & trace code aan het opgegeven e-mailadres. Via onderstaande link kun je jouw pakketje traceren met de track & trace code. 
Traceer hier je pakketje.